-

Wiho! Är återigen tillbaka i civilisationen en sväng!

Apollo Bay var grymt!
Surfade lite ena dagen (försökte...) och den andra dagen lyckades vi såklart pricka in kanonvädret och åkte och tittade på 12 apostlarna längs med Great Ocean Road! Tittade på massa film gjorde vi också när vi var för slöa för att göra något annat.

När vi åkte hem och skulle släppa av lite folk åkte vi förbi "Toorak" (del av Melbourne) kom jag på att Sara pratat om att svenska kyrkan där i Toorak hade svenskt godis och annan mat så vi svängde in och jag fick äntligen återse mina Pollys!!! (dessväräre tyckte fler om dem så blev inte många över för mig...) Och fiskbullar, nyponsoppa och Daim! Daim är f.ö min boss favorit så har fått order om att åka tillbaka dit nu när jag är i Melbourne och köpa hela lagret :P

Var ju sagt att jag skulle börja rida efter att jag kom tillbaka men pga diverse anledningar har det inte blivit av men idag minsann fick jag allt ta en tur runt banan de har! Lite vingligt var det allt men i övrigt gick det bra! Kommer förmodligen ha träningsvärk av doom imorgon..

Tänkte passa på att göra en återtripp till kyrkan (aldrig tyckt om kyrkan så mycket som nu;)) imorgon skaffa lite Daim och förhoppningsvis lite Pollysar och nyponsoppa till mig (hur gott som helst med nyponsoppa på mornarna nu när det börjar bli kallt och regnigt här!). Det var 8 grader en morgon när jag gick upp och jag höll på att börja gråta. Så fort jag kan tänker jag dra norrut och hitta solen och värmen igen för såhär kan ingen leva!

Min telefon gav upp f.ö och jag skaffade en ny för typ 200kr men den har inget internet så jag är nästan helt bortkopplad från övriga världen när jag är ute bland hästarna. Men nummret är fortfarande det samma så det går att nå mig ändå +61415746802

Sanna lockar med London och en trial i en av Londons alla cocktailbarer och ack så lockande det är, när jag bestämmer mig för att bege mig hemåt.. Ska försöka motstå frestelsen men ja... Om jag byter sol, värme och dykning i Cairns kanske jag löser det... Kanske

Kommer nog dröja ett tag innan jag uppdaterar igen men så fort jag kan ska jag göra det!

Maggan: Om jag lyckas behålla min biceps jag håller på att jobba upp nu kanske jag faktiskt lyckas förflytta mig ett par meter på skidorna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0