Internet!!

Tänkte bara meddela att jag nu har skaffat mig mobiltbredband här ute i ingenstans så jag har återigen internet!
Internet är helt klart underskattat... Det tog några timmar att få igång eftersom australienska prylar inte tycker om svenska laptops men efter att ha slösat bort två timmar av mitt liv på att prata med kundtjänst fixade min boss det hela genom google och kommandotolken så det var ju inte så himla svårt (Bara det att killen på kundtjänst hävdade att problemet absolut inte kunde bero på att laptopen var från Europa trots att jag frågade typ 300 gånger eftersom Sara hade samma problem med sitt mobilabredband som är precis likadant som mitt!)

I alla fall. I'm on the air igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0