Regn...

Melbourne, Melbourne... Vad är det för feeeel?
Förra veckan hade vi säkert 30-35 grader hela veckan. Denna veckan: Regn regn och ännu mera regn. Vilket resulterar i att jag ska göra mitt första skift för veckan nu ikväll...

Hade lite flax igår dock med vädret och fick solsken under hela festivalen och det var alldeles lagom varmt. Vilket innebär att jag är en bränd Josefine nu. Får väl igen för det nu eftersom det regnat hela dagen och jag var helt genomblöt efter att ha gått till affären förut...

Hannes var här i måndags, kom hit runt 18 tiden och han var tvungen att vara tillbaka på båten klockan 2 så fick inte jättemycket tid. Men vi hann prata oss igenom det mesta, besöka de tuffaste barerna och så mötte vi upp med några andra i slutet. Regnade gjorde det dock, så jag är förvånad över att jag inte har någon bruten svanskota eller så från att ha halkat runt i mina flipflops hela kvällen. Var hur uttråkad som helst tidigare den dagen eftersom jag bara väntade och väntade.

Annars har vi legat på soffan och kollat på film alla dagar känns det som. Var på bio i onsdags och tittade på This Means War och fick middag hos James innan det. Och igår var det såklart Soundwave som blev en riktigt lång dag...  Ska skriva om den senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0