Kommer bli en lång natt...

Till att börja med kan jag ju säga att min "chef" inte alls blev jätteglad när jag sa att jag skulle åka eftersom jag har fått typ noll skift denna veckan och jag börjar bli lite uttråkad.

Inatt ska jag dock jobba, eftersom de har någon stor tillställning för komiker här i Melbourne och Riva ska ha efterfesten.  Därför börjar jag alltså jobba klockan 11 ikväll. Spännande. Ca 500 personer och bara komiker. Förmodligen väldigt fulla komiker också för den delen.

I övrigt så händer det inte mycket. Drar iväg till mitt farmjobb på måndag och vi försöker hitta någon som kan ta min plats i huset men det går lite sisådär. Har haft några här och tittat men sedan har vi inte hört av dem igen... Börjar bli lite orolig eftersom jag inte vill betala hyra när jag inte bor här och de andra får högre hyra annars. Dessutom kommer jag ju inte tjäna några pengar de närmaste tre månaderna eftersom mitt farmjobb bara är för mat och boende...

Men men. Det löser väl sig. Har även insett att jag har två veckor på mig innan jag måste ha bestämt om/vad jag vill plugga.. Och det suger...

Kommentarer
Postat av: Moster Maggan

Hoppas att du får nån som tar din plats i lghten nu när du flyttar! Blir väl kul att rida lite igen! Tänkte utmana dej lite, vad säjer du om att köra Kortvasan (3 mil) i mars nästa år? Har utmanat Mimmi och Michaela. De säger att de ställer upp om du ställer upp och det gör du väl? Man måste ju ha nån morot när man ska träna, blir roligare då. Blev så sugen nu när Vasaloppet gick i år. Du verkar ju hålla igång och träna mycket där nere.

2012-04-01 @ 21:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0