Nyår

Idag kan det nog vara den varmaste dagen jag någonsin har upplevt.... Och det är inte ens stekande sol, bara jättejättevarmt. Gick till mataffären förut, och jag kan säga att jag går inte ut förrän ikväll igen... Möjligtvis för att duscha i vattenslangen utanför eftersom det bara finns varmvatten i våran dusch och det är det sista jag behöver nu.

I övrigt, nyår blev vad mangern lovade. Mycket jobb, mycket folk och lite sömn. Men så fort de släppte iväg mig från att sälja drinkbiljetter till att stå i en av alla 17 barer eller något, så gjorde det inte mig något för jag hade för roligt där för att vilja gå därifrån. Speciellt på nyårsafton, Emma kom och sa att ena managern sagt att vi kunde gå men då hade jag hamnat i "mainbar" så jag ville verkligen inte gå, så jag blev kvar där i några timmar till. Helt klart värt det! Blev dessvärre fast med drinkbiljetterna i 6 timmar igår innan jag gick till managern och bad om att få stå i bar istället eftersom jag höll på att dö av uttråkning.

Helt galna dagar, skulle verkligen vilja gå dit och fira nyår någon gång. Tänk er utomhusrave i två dagar, massa barer, massa folk, flera djs osv precis vid havet. Grymt! 

Ändå första riktiga slängen av hemlängtan nu, förstår det inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0