Apollo Bay

Åkte iväg med ett par stycken i måndags för att campa längs Great Ocean Road eftersom det skulle bli bra väder. Tog även min första surflektion så nu kan jag knappt bärga mig innan jag får surfa igen! Nästan bättre än snowboard eftersom man inte slår sig lika mycket när man ramlar. Rätt svårt dock, lyckades väl ta mig upp på fötterna två gånger eller något bara. Hade tänkte gå upp tidigt idag, hyra en bräda och surfa under förmiddagen men vädret var ganska dåligt och vågorna var inget att ha så vi åkte hem istället.

Problemet med att umgås med folk som jobbar som kock är att de inte går med på att jag "inte gillar" en himla massa, så håll i dig nu mamma, senaste två dagarna har jag ätit zucchini/majs biffar, kammussla och bläckfisk. Vi hittade ett ställe där man kunde beställa in massa smårätter och ja, de hade lite annan smak än mig... De lät bli lammhjärnan tack och lov för det hade jag aldrig gått med på!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var ju roligt att höra att du utvecklat din matkultur lite. Lammhjärtat har jag full förståelse för om du inte äter.



Surfingen låter ju härlig men se upp för hajarna.

2012-01-19 @ 17:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0