-

Har inte så mycket nytt att uppdatera om...
Spenderade gårdagen på stranden med Emma och Josh. Eller ja, de kom dit efter att jag redan hade varit där ett par timmar. Brände mig lite på ryggen men det verkar redan ha lagt sig. Drog iväg på ett spinningpass senare på eftermiddagen, svettigt värre på båda ställena, vilket förmodligen resulterade i att jag förlorade flera liter vätska igår. Å andra sidan drack jag nog närmare 3-4 liter vatten så....

Ett par datum jag längtar till:
27 Februari - Hannes kommer hit!! :D Om så bara för en dag
2 Mars - Soundwave festival http://www.soundwavefestival.com/lineup Kolla lineupen så förstår alla varför!

Någon gång de kommande veckorna kommer även David (som vi träffade på flyget hit) dyka upp här i Melbourne, kan hända att jag börjar resa vidare med honom om han stannar längre än första veckan i mars (Kan inte missa Soundwave) men ingenting är säkert. Trivs rätt bra här med alla man lärt känna och det känns mest jobbigt att börja resa runt igen.

Imorgon är det Australia Day här, jag har en känsla av att jag kommer jobba större delen av dagen. Australien Open pågår också här i Melbourne men jag har inte varit där och tittat något. Adam, som jag bor med, var iväg igår och han sa att det var väldigt väldigt varmt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0