Wie!

Tillbaka igen!
Nu har det gått väldigt långt sedan sista uppdateringen! Är endast för att de inte har något internet ute på byavischan mer än i telefonen och jag orkar inte riktigt få ihop något på min lilla!

Är i alla fall tillbaka i civilisationen igen för några dagar. Åker till Apollo Bay med de jag delade lägenhet med och ett par till så det kommer nog bli himla bra.

Har inte fått rida så mycket än men tror det (förhoppningsvis) ska bli ändring på det i slutet av denna veckan. Lite tråkigt i längden att mocka hagar, fodra och vad jag nu gör under dagarna. Men det har varit rätt bra väder det senaste så är rätt slappt ändå. Förutom att de bara har en tank som de samlar regnvatten i och använder. Vilket betyder att man måste spara på varenda droppe = Inga dagliga duschar inte!

Maggan: Aprilskämt? :P Kommer lägga mig ner och gråta efter första milen!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Helt seriöst! Du kommer ju att vara i toppform när du kommer hem, eller?

2012-04-27 @ 13:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0