Tillbaka i Sydney

Åkte tillbaka hit i onsdags så nu bor vi ute vid Bondi beach. Lite mer livligt än det förra hostelet inne i city. Vi hade visst råkat missa Darling Habour sist så idag blev det en sväng dit för käk på Hard Rock och igår var vi ute på valsafari i regn och blåst och vi såg allt ett par stycken! Ida som spottade första blåsen så vi kunde åka närmare! Hon blev därmed båtens favorit för dagen. Såg även ett par delfiner som simmade och en flygfisk.

Idag när vi var på Hard Rock pratade vi med vår servitris och hon tyckte jag kunde lämna min mail-adress i baren ifall de skulle behöva folk längre fram men som det är nu så åker vi vidare till Nya Zeeland på söndag och jag tror inte att jag kommer åka tillbaka hit sedan. Men kul hade det varit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0