Middle of nowhere

Sannerligen! Men inte sa himla illa anda.

Leker med hundarna, aker fyrhjuling, badar i floden (ska aka badring i den!) letade kossor som var forsvunna i ett par dagar, klappar ormar och ikvall var jag, Georg och Ida ute och jagade vildkaniner. Eller Ida jagade och jag agerade kameraman bara... georg var chauffor sa vi kunde aka runt bland alla kullar och berg, men i slutanden fick hon bagge tva pa gardsplanen. Men det var himla fint daruppe efter ovadret!

Typ det jag sysslar med om dagarna nu. Ater ocksa, hela tiden. Ratt fint faktiskt...

(Har noll ackning pa mobilen)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej!

Det låter ju inte så illa, men klappa ormar vet jag inte om det låter så kul.

Här hemma är det sig likt ganska bra väder faktiskt soligt och inte särskilt kallt heller.



Ha det så bra och hälsa Ida

2011-11-15 @ 11:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0