Magicbus

Har vi åkt runt med nu sedan i onsdags. Först hamnade vi i Rotorua och fick oss lite Maorikultur innan vi drog vidare till Taupo där jag gjorde "Hangcliffer swing" Typ som att gunga förutom att han som skulle släppa mig lurade mig så jag var inte alls beredd när jag susade 40 meter ner mot vattnet.

Igår åkte vi till National Park här på den norra ön och det hände väl inte så mycket där alls förutom att jag fick se lite snö och hoppa ifrån ett vattenfall på några meter som är med i Sagan om ringen filmerna. Var inte helt planerat att jag skulle göra det men när jag fick se andra göra det så blev jag så himla sugen och kutade iväg för att också få hoppa. De andra hade planerat det lite bättre än jag och fått med sig badkläder men aja... :P

Idag hoppade vi på tåget till Auckland igen, där givetvis JAG av alla människor på tåget lyckades bli inlåst på toaletten så blev kvar där en stund innan de lyckades få upp dörren...

Imorgon blir det Queenstown i några dagar om vi inte hittar några småutflykter att klämma in innan Ida lämnar mig på torsdag.



"I'm on the frontline, don't worry I'll be fine..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0