Life's good

Flyttade in i lägenheten igår och jag tror inte ens jag kan beskriva med ord hur skönt det är att slippa våningsäng!

Var även och provjobbade på två ställen igår, fick båda så ringde idag till det första stället och "sa upp mig" om man nu kan kalla det så. Skumt ställe, skulle möta chefen där vid 11, fick vänta en kvart medan han skällde ut någon i den resterande personalen, men jag sa först att jag ville ha det eftersom jag inte hade det andra då. Massa skumt med att vi skulle få betala springnotor med våran dricks och att han skulle behålla 50 dollar av lönen i "deposition" varje vecka så vi inte skulle sluta efter en vecka.

Andra stället är helt okej. Chefen gick ut och åkte skateboard när vi inte hade nåt att göra.
Har ett provjobb till på torsdag så får se vad jag ska välja sedan. Det är ett lite större ställe så känns som att både lön, dricks och timmar kan bli bättre där.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att det löst dig med boende och jobb. Det först jobbet verkade ju verkligen skumt, bra att du inte tog det.

2011-12-13 @ 15:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0