Glad tjej!

Nu börjar äntligen lite utav de senaste dagarnas stress släppa!

Kommer imorgon flytta in i en lägenhet vid stranden med tre irländare och en engelsman. Från början var det bara irländarna som skulle flytta in men så behövde de två personer till så de frågade mig (delade rum med dem i början av veckan) och engelsmannen. Billigare per vecka än hostelet och allt är inkluderat i hyran. Adam (engelsmannen) har varit här i Australien i snart två år så han vet typ allt om hur man ska skatta och hur man får ihop ett bra cv här så det blir bra att ha honom i närheten.

Idag fick jag även ett par telefonsamtal om provjobb i veckan så nu börjar allt kännas bra igen! Tror jag ska få ett imorgon också om jag förstod dem rätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0