-

Nu bär det av igen. Med om möjligt mindre planering än sist men nu vet vi ju hur det är så det ordnar sig säkert.
Har fått ihop det mesta av grejorna och till och med lyckats få med mig försäkringslapp och liknande.

Fem över sex går tåget härifrån Växjö imorgon bitti och är framme i Göteborg runt nio. Flyget går klockan två så jag trodde det skulle bli flera dötimmar på Landvetter men jag åker hem till Lena en stund istället.

Annars så. Landar på Phuket runt halv 7 på tisdag morgon så vi har gott om tid att komma på vart vi vill ta vägen. Jag å min sida hoppas på Malaysia, men vi får se.

Får se hur många inlägg jag skriver här under tiden jag är därnere men ska väl försöka få upp något i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0