-

Ar nu pa Koh Tao och dyker lite. Gjorde tva dyk idag och en fisk passade pa att ata upp sarskorpan pa mitt kna. Kittlades lite men jag var lite mer forberedd denna gangen om man jamfor med forra gangen en fisk at pa mig.

Imorgon ska jag dyka igen. Kvart over sju maste jag ga upp sa hua, borjar undra om jag inte har angrat mig. MEN! Man har chans pa att se tjurhaj pa det stallet vi ska vara pa sa =D Hoppas jag far se nat skojigt/

Men annars gar allt sin gilla gang. Har suttit vid poolen och kollat nar Lena lart sig grunderna nu i dagarna. Det och biljard i stort sett.


Kommentarer
Postat av: Maggan

Tjurhaj! Det låter häftigt, han kanske inte nöjer sej med en sårskorpa...

Be careful out there!

2010-02-19 @ 10:52:45
Postat av: Mamma

Det låter underbart att simma och se alla fiskar men passa dej för maneterna. Här är det snökaos så vi kommer inte ut.

2010-02-20 @ 12:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0