-

Har akt vidare till Koh Phangang  nu dar vi fatt asnajs boende for 300b/natt med pool, m.m. Poolparty ocksa :P Ska tydligen vara ett av de storsta och mest valkanda har, sa det blir spannande ikvall. Koh Phangang ar ungefar som Phi Phi fast storre och med trafik har vi kommit fram till.

Larde mig visst ingenting forra gangen sa min nasa ar aterigen smatt brand likasa min hogra axel och hogersida av halsen. Nasan kommer sakert trilla av en vacker dag... (Vilket vi f.o har ganska gatt om har) Flagar redan sa jag kanske inte ar sa solbrand nar jag kommer hem :P

Vi bodde pa Chaweng beach pa Koh samui och bus har det varit daligt med. Det enda skulle i sadana fall vara att vi sparkade igang AC dar vi bodde i Chaweng fast att vi hyrde med flakt bara. Men finns det sa finns det och da borde man passa pa att utnyttja det. (Sedan att vi fick en mindre oversvammning pga av kondens ifran den spelar inte sa stor roll)

Framover tanker vi ta oss till Koh Tao dar Lena ska ta dykcert och jag kommer val plaska i, jag med, dar nagonstans...

Men nu ska vi kolla laget pa poolpartyt eftersom det inte ar nagon fullmane och darmed inga fullmanefester, som denna on ar kand for.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hade ni skoj på poolpartyt? Låter underbart, här snöar det igen. Ni kan väl ta med lite värme hem när ni åker hem.

Ha det så skönt, Mamma

2010-02-16 @ 07:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0