Update.

Ar nu i Phuket Town efter nagra dagar i Patong. Imorrn ska vi ta oss till Phi Phi och dar ska vi stanna i ungefar en vecka tror jag. Blir lite for korta stopp aven om jag inte velat stanna langre pa nagot av stallena vi varit pa. Men kanns bra att ha ett lite langre stopp nu iaf.

Sedan hade vi tankt ta Krabi och Koh Tao (tror jag det hette) Lena ville valdigt garna dit. Men jag och Tove tycker det blir alldeles for lang resa for att uppleva i princip samma som pa Phi Phi och Similan-oarna, dit vi har tankt aka sedan. Sa det blev lite andringar.... Nu funderar vi pa Ao Pang Nge ( eller nat sant) och Khao Sok.


Patong var finfint nar det gallde maten. Burger King, Pizza Hut osv osv :P Kan inte precis klaga aven om maten varit ratt sa overkomlig hitills. Ser for det mesta varre ut an vad det ar :) Lyckades utan nagra problem komma med en buss med en gang i morse. Svara var nar vi skulle av eftersom vi inte hade en aning om vart nagonstans.

Men nej. Jag pussa inte odlan. Den bara klattra runt pa mig. Kandes jakligt konstigt maste jag saga for den var inte precis liten.

Pannkakorna ska testas, har inte gjort det annu. Men maten skulle vara jattegod om det inte hade varit sa mycket konstiga grejor i ;-)

Regnar utav bara f.. har nu. En av askskurarna som brukar komma pa kvallarna. Men jisses vad det regnar.... Vilket betyder att jag far halla mig inne nu for jag har markt att mina tofflor blir skridskor pa gatorna med deras konstiga plattor nar det regnat eller ar minsta blott!! Har varit riktigt nara att aka pa arslet flera ganger nu. Sa kanskeeee jag kommer hem med en eller ett par brutna ben :P

Ska kila vidare nu. Mitt internet tar snart slut sa...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så bra, då har du laddat upp dej med pizza och hamburgare nu för en vecka. Kan du inte skicka med några bilder så vi kan bli lite avundsjuka, fast nu har våren kommit hit. Solen siner och det är en 12 grader varmt.

Småpotatis för er förstås.



Ha det så bra och bryt inga ben.

2009-04-01 @ 12:35:31
Postat av: Bröd

Haha! Skönt att höra att du lever i alla fall! Hade väl varit toppen mat för mig där borta, inte så mycket mjölk väl?! Fick 93/100 på musikteori provet, slå det om du kan! ;)

2009-04-01 @ 18:21:05
Postat av: TMW178

Odlan är bara uppvarmning, vanta till de hanger två boaormar runt halsen pa dig och dessutom vill ha betalt for det efterat.

Har du smakat pa grillade honsnackar an? En knaprig delikatess. Eller kanske inte?



Halsningar

Mr TMW178

2009-04-01 @ 21:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0