Hon lever!

Yes I'm alive:P Efter en nadigt  slitsam flygresa hit sitter jag har nu. Borjar undra vad fan jag gett mig in pa da allt verka jakligt latt hemma ;) Men det ordnar sig.

Varmt som busen ar det men det blaser en del. Brant mig pa foten av alla stallen eller sa ar det myggbett redan. Jag venne:P

Rummet vi har har doda kackerlackor men det ar najs. Har aven andra husdjur i form av sota odlor. Men jag borde ju vara van vid husdjur =D

Har inte hittat nat myggnat att kopa an och heller ingen adapter till eluttagen. Min mobil stendor snart sa. Det ar sa har ni vet att jag lever ;)

Men men. I'm off. Imorrn blir det sola o bada. Sov storre delen av tiden idag kanns det som pga dessa ackliga tidsskillnader.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men lilla gumman då : ) ja och anna sa juh till dig att smörja in dig ordentligt : ) haha ^

saknar dig som sjutton !

sola lite åt mig med , snälla !

2009-03-25 @ 15:21:22
Postat av: änisch

hm.. vad ni än gör, trampa inte på nån kackerlacka för att döda den om ni nu skulle få syn på en levande. om den är en hane så lockar död-doften till sig ungefär ytterligare en triljon kackerlackor och om det är en hona ni dödar så är det mycket möjligt att ni släpper ut massa (snart nykläckta) ägg genom att göra det. just a tip.. ;)



tja, i övrigt har det ju hänt lika lite här som vanligt, så inget att berätta på "senaste nytt-fronten".



loved ones back home all cryin' 'cause they're already missin' me hahah ;)

2009-03-25 @ 15:57:26
Postat av: Mamma

Hejsan!

Skönt att höra av dej, att resan gått bra. Det var lite jobbigare än du trott va? Det är nog rätt bra här hemma i Sverige i allafall. Najs med lite husdjur men du är väl van med dina spindlar som du har i ditt rum.

Smörj in er ordentligt så ni inte bränner upp er och passa er för alla strömmar i havet.

Ha det så bra och hälsa Lena.

2009-03-26 @ 08:14:50
Postat av: Linnea

Åh gud va gosigosigt med kackelackor! Haha hoppas du hittar ett myggnät och adapter lilla vännen (;

2009-03-26 @ 10:18:04
Postat av: Anonym

JAG SAKNAR DIG! KOM HEM!

2009-03-26 @ 16:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0