12 grader? It's all yours..

Sallan skadade regn harborta maste jag saga. Men brukar bara vara nagon skur och sedan ar det stralande sol igen! =D Aven om jag trodde jag skulle smalta bort imorse i var jakt pa egen mysig liten strand. Men vi hittade en och hade det asnajs i nagra timmar. Sedan kom regnmolnen. Och vi tankte "det ar bara en skur" sa vi var kvar. Och nar regnet kom hoppade vi i vattnet, vad annars liksom?=P(Finns formodligen inget harligare bara sa ni vet)

Men det blev liiiiite mer regn an vad vi hade tankt oss kanske. Och efter ett tag var det svinkallt att ga ur vattnet (varmare an i badkar hemma jag lovar) vad gora nar det borjar aska? Sa vi fick pa oss vara smatt blota klader och borjade traska hemmat. Men det var ju en bit. Sa vi var som drankta sma kattungar (haha*internt*) nar vi kom tillbaka till vart rum. Stod och vred ur handdukarna osv... Men nu ar det snart fint igen ^^

Har forovrigt borjat fundera pa o ta dykcert har nere. Valdigt sugen maste jag saga aven om jag da inte kommer aka pa nagon snorkeltur runt oarna har da. Bland annat Mayabay ("The Beach" stranden) vilket jag garna skulle gjort. Istallet kommer jag kunna aka med pa en live aboard tur i fyra dagar runt Similand oarna... Sa just nu funderar jag en hel del pa hur jag ska gora.... Men time will tell.

Har smakat pa pannkakorna nu =) Asgott! Sa det har blivit var standard frukost nu istallet for yoghyrt som vi levt pa den senaste veckan^^ Men kyckling grejen tanker jag nog faktiskt avsta. Pa tal om kyckling sa har jag inte hittat kycklingspett med jordnotssas nagonstans an! Det ar vardelost. Det finns ju tom hemma pa thai-restauranger sa vore konstigt om det inte finns har!

Bilder har jag forsokt fa upp men det kranglade med att lagga har pa bloggen sa jag ska forsoka igen nar jag far tag pa billigare internet.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Vi snorklade i Maya bay. Det var helt fantastiskt! Jag blev för egen del nöjd med det, inget dykarcert. för mej, tack. De gulgröna "abborrarna" älskade apelsiner, minns jag. De åt ur händerna, nästan.

2009-04-02 @ 15:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0