Soon on my way home

Jaha, nu har snart fem veckor gatt. Tove akte igar, jag och Lena aker imorron kvall. Flyget lyfter fran Phuket 21.30 till Bangkok. Sedan har vi ju de dar skojiga 10 timmarna pa flyget fran Bangkok till Sthlm dar vi sedan ska vanta i fyra timmar for att till slut komma pa flyget till Goteborg. Inte okej. Ser sa inte fram emot de narmaste dagarna. Speciellt eftersom att vi ar i Krabi nu och flyget gar fran Phuket. Bilen vi ska aka med plockar upp oss ifran hotellet vid 10 imorronbitti och  vi ar pa flygplatsen vid 14. Sedan har vi ju da nagra timmar att sla ihjal dar. Narmare 7. Usch.

Kunde tagit en annan bil men da blir det typ sex ganger dyrare.

Men jag ar snart pa vag hem igen ialla fall. Det var val ungefar det jag hade tankt skriva idag.

Mina tre nya favoriter som de borde infora i Sverige. (Aven om jag faktiskt gillar en hel del har nere. Bara man petar undan lite ;) )

1. Blabars Cornetto (glass saklart, godare finns inte)
2. Thai-pannkakor
3. Fanta. (Fanta finns iofs men den ar mycke godare har nere. Och sa finns den i smaker som jordgubb och nagan annan konstig jag inte visste vad det var for nat. Sotare och slabbigare gar nog inte att finna i lask-vag=D)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det låter ju inte så lockande med resan hem blir trött bara jag läste det. Men ni kommer hem till jätte härligt väder typ 20-25 grader, det kunde varit drivis och snö som det brukar vid valborg.



Du får väl höra av dej och säga när vi ska hämta dej på landvetter.



Ha det så bra

2009-04-27 @ 16:46:44
Postat av: Anonym

Härligt att ha dig hemma igen! Även om jag inte får träffa dig nu direkt haha. Men ändå! :D

2009-04-28 @ 21:00:39
Postat av: Linnea

Härligt att ha dig hemma igen! Även om jag inte får träffa dig nu direkt haha. Men ändå! :D

2009-04-28 @ 21:01:00
URL: http://katinaheldine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0