"I've been blowing bubbles..."

Sa. Bestamde mig for att ta dykcert och det ar nu mitt. Senaste dagarna har bestatt av o aka ut med bat for att ova. Har totalt gjort fyra stycken dyk nu pa ca 15 meters djup. Jag har hittat Nemo pa tal om det=P

Har aldrig matt sa daligt som igar (jo det har jag nog men...). Fruktansvart trott blir man av att dyka vill jag lova. Var ju tvungen att masa mig upp vid halv 7 bade igar o idag och igar slockna jag med en gang nar vi kom tillbaka vid 13. Sov i sakert 3 timmar.

Ikvall ar sista kvallen har pa Phi Phi. Gillar denna on starkt men nu ska vi vidare. Nu bar det av upp till SImiland-oarna for att aka med pa en fyra dagars dykresa. Ska vara riktigt grymt dar uppe.

Var uppe pa Viewpoint har igar kvall efter att jag sovit. Och jag sager bara det. Jobbigare far man leta efter! Ni borde behova betala for o se bilderna men snall som jag ar.... For all svett, alla myggbett jag fick (ser ut som fan nu btw) och alla trappsteg/branta stigar osv...

Men sa nu hor ni inte av mig pa ett par dagar iaf. Ar o plaskar i vattnet (som det forovrigt ar 30 grader i, tom pappa-vanligt)


Kommentarer
Postat av: Maggan

Så nu har du dykt både i det blå däruppe och därnere. Akta dej för muränorna!

2009-04-06 @ 09:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0